управління та технічне обслуговування тепловоза
Тема
Нагляд за пісочної системи тепловоза.
Тема: Обслуговування пісочної системи тепловоза
-
Для подачі піску під колеса тепловоза при їх буксуванні служить пісочна система. Трубопровід підключають до головного повітряного резервуара тепловоза, а воздухопровод з'єднують з повітряним резервуаром автоматики, в якому тиск повітря дорівнює 5,5-6 Кг/см2. Пісок засипають в чотири пісочних бункери, розміщених в передній і задній стінках тепловоза. Загальна ємність бункера 400кг. По трубах пісок подається в форсунки, з яких поступає під колеса по гумових рукавчикам. Стисле повітря під тиском 6,5-8 Кг? см2 поступає з головного резервуара через воздухораспределители. Воздухораспределитель всередині корпусу має поршень і клапан, що спирається на пружину, встановлену на дні корпусу. Справляється воздухораспределитель повітрям, що поступає в надпоршневую порожнину приладу через електропневматический клапан.
-
Електропневматический клапан має котушки, обмотки якого харчуються струмом від акумуляторної батареї. При замиканні ножної педалі пісочниці струм проходить по обмотке котушки, сердечник втягується і повітря, попадаючи у воздухораспределитель, переміщує його поршень вниз і відкриває клапан, що втримується нормально пружиною. При відкритті клапана повітря з головного резервуара поступає через воздухораспределитель до форсунки, де по каналах поступає в порожнину і розпушує пісок. Потім розпушений пісок струменем повітря, що проходить через сопло, захоплюється в труби і далі під колеса. Подача піску регулюється гвинтом. Пробки, укручені в корпус форсунки, служать для очищення форсунки у разі її засмічення. При розмиканні ножної педалі сердечник клапана під дією пружини підіймається, відкриваючи вихід повітрю з надпоршневой камери воздухораспределителя через отвір корпусу електропневматического клапана в атмосферу, і форсунки припиняють подавати пісок під колеса. Котушки електропневматического клапана сблокировани з реверсом так, що при передньому ході працює права котушка, а при задньому - ліва. Відповідно працюють і форсунки переднього і заднього ходу. Пісочні системи тепловозів ТЕ1, ТЕ2, ТЕМ1, ТЕМ10 по своїй конструкції однотипні з розібраною.
-
Повітря, керуюче форсунками, поступає через електропневматические клапани. Електропневматические клапани сблокировани з контактами реверсора. У залежності від напряму руху блокувальні контакти реверсора включають електропневматические клапани переднього або заднього ходу, а ті в свою чергу приводять в дію відповідну воздухораспределители, сполучену з форсунками.
-
При спрацюванні клапана повітря з резервуара управління під тиском 55- 60Н/ см2 через штуцер в кришці воздухораспределителя поступає в камеру над поршнем з штоком і переміщує його вниз. Через клапан, що відкрився при цьому повітря з живлячої магістралі під давлением75-85Н/см2 поступає через штуцер до форсунки.Що Поступив в порожнину форсунки повітря по клапанах поступає в пісочну камеру і розпушує пісок. Інша частина повітря, що поступила в камеру, проходить через сопло в канал і видуває пісок, що вичавлюється повітрям з пісочної камери, в трубу і далі під колесо.
-
Включення і вимкнення пісочниць здійснюється ножною педаллю, розташованою під пультом машиніста. Для подачі піску тільки під першу колісну пару на пульті є спеціальна кнопка. При вимкненні пісочниць електропневматический клапан випускає повітря з камери над поршнем воздухораспределителя і його пружину закриває клапанний пристрій, припиняючи подачу повітря до форсунок. Труби, провідні пісок до коліс третьої і четвертої осей, обладнані трьома додатковими трубопроводами для підведення повітря, щоб полегшити проштовхування піску по довгих горизонтальних дільницях цих труб. Пісочні труби при переході від кузова до возиків мають гнучкі гумові вставки. Наконечники пісочних труб гумові і можуть регулюватися по висоті.
-
Регулювання подачі піску здійснюється гвинтом. Для зменшення кількості піску, що подається форсункою гвинт необхідно загорнути, а для збільшення - відвернути. Для орієнтування, наскільки гвинт повернути відносно закритого положення, на головці гвинта і корпусі форсунки поставлені керни. Необхідна подача піску під першу і шосту колісні пари 1,6 - 2,0 кг/міна, а під третю і четверту - 0,8 - 1,2 кг/міна
Завдання на дистанційне навчання:
Знайти матеріал по темі в інтернеті, законспектувати і вивчити
Питання та індівідуальні консультації по вайберу 0669797045