A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 10.09.2023 22:12
Кількість переглядів: 39

Тема

Охорона праці при приймання та здаванні тепловоза

2.3. Для приймання і здавання електропоїзда на території депо необхідно обладнати спеціальне місце. Штучне освітлення цього місця має забезпечувати освітленість не менше 10 лк (у темний час доби або при недостатньому природному освітленні).

2.4. Перед кожним прийманням електропоїзда локомотивна бригада повинна ознайомитися з усіма заново виданими і невідомими їй наказами, розпорядженнями, вказівками і попередженнями, які відносяться до безпеки руху поїздів і охорони праці, а також до роботи на обслуговуючій дільниці.

2.5. При прибутті на електропоїзд бригада і, в першу чергу, машиніст повинні впевнитись в тому, що електропоїзд не може самостійно зрушити з місця.

2.6. При прийманні електропоїзда машиніст і помічник повинні ретельно перевірити стан і справність його приладів і механізмів, а також його ходової частини.

2.7. Помічник машиніста, приймаючи участь разом з машиністом в перевірці стану електропоїзда, повинен докладати йому про всі виявлені недоліки і несправності.

2.8. Машиніст повинен застосувати необхідні заходи по усуненню виявлених недоліків та несправностей.

2.9. При перевірці дій і справності приладів, які знаходяться під тиском, відкриття вентилів і кранів необхідно робити повільно і обережно. Забороняється відкривати і закривати вентилі і крани, вдаряючи по них молотком чи іншими предметами.

2.10. Для усунення пропускання повітря в з'єднаннях і частинах, які знаходяться під тиском, ці прилади слід відключити від джерела живлення чи знизити тиск.

2.11. Члени локомотивної бригади, відлучаючись з кабіни машиніста для огляду чи змащування частин, повинні попередити про це інших членів бригади.

2.12. При прийманні електропоїзда перед опробуванням гальм машиніст обов'язково повинен попередити про це помічника і впевнитись в тому, що під тепловозом ніхто не виконує ніяких робіт, пов'язаних з оглядом чи ремонтом автогальм, важільної передачі та інших частин електропоїзда.

2.13. Перед запуском двигуна локомотивна бригада повинна оглянути стан вузлів електропоїзда, прибрати непотрібний інструмент, а в момент підняття струмоприймача подати оповіщувальний сигнал.

2.16. В випадках незадовільної роботи електропоїзда члени бригади повинні негайно його зупинити та усунути несправність.

5.1. Після закінчення роботи електропоїзд, що прибув у депо, необхідно загальмувати ручним гальмом, знеструмити всі електричні кола, вимкнути рубильник акумуляторної батареї, замкнути електропоїзд і здати ключі в установленому порядку.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Завдання пприсилати на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень