гальма рухомого складу
Тема: Скорочене випробування гальм
4.3 Скорочене випробування автогальм
Скорочене випробування автогальм з перевіркою стану гальмівної магістралі по дії гальма у 2 хвостових вагонах проводиться:
— після зміни кабіни керування;
— після будь якого роз'єднання рукавів чи перекриття кінцевих кранів в поїзді;
— після зміни локомотивних бригад;
─ у вантажних поїздах після стоянки більше 30 хвилин;
─ після причеплення поїзного локомотиву до состава, якщо попередньо на станції було виконане повне опробування автогальм від компресора чи локомотива;
— після стоянки поїзда понад 20 хв., чи при падінні тиску в головних резервуарах нижче зарядного;
─ після відстою мотор-вагонного рухомого складу без локомотивної бригади менше трьох годин.
При скороченому випробуванні автогальм, бригада зобов’язана з робочої кабіни зарядити гальмівну мережу до встановленого тиску і перевірити роботу спочатку електропневматичних гальм, а потім автогальм по дії гальма у 2 хвостових вагонах.
Для цього необхідно в робочій кабіні включити електропневматичні гальма і по сигналу (дзвінок міжкабінний зв’язок) помічника машиніста чи провідника хвостового вагона провести гальмування. Машиніст повинен виконати ступінь гальмування до підвищення тиску в гальмівному циліндрі головного вагона на 1,0-1 5 кгс/см2. Помічник машиніста чи провідник вагона зобов'язаний перевірити дію гальма хвостового вагона по манометру гальмівного циліндра в неробочій кабіні та по спрацюванню лампи. Машиніст контролює роботу гальм по манометру гальмівного циліндра і сигнальним лампам в робочій кабіні.
Після перевірки дії гальма хвостового вагона на гальмування, помічник машиніста чи провідник подає сигнал про відпуск.
Для відпуску гальм машиніст переводить ручку крана машиніста спочатку в 1 положення. а потім - в положення 2. Помічник машиніста (провідник) повинен перевірити відпуск гальма хвостового вагона по манометру в неробочій кабіні або по згасанню лампи. При позитивному результаті перевірки машиніст відключає електропневматичні гальма і перевіряє роботу автогальм зниженням тиску на 0,5-0,6 кгс/см2.
Помічник машиніста чи провідник після перевірки дії автогальм по манометру хвостового вагона на гальмування подає сигнал про відпуск гальм. Машиніст по цьому сигналу переводить ручку крана машиніста спочатку в 1 положення, а потім в 2 положення. Якщо при скороченому випробуванні не спрацювало гальмо хвостового вагона, то працівник, який перевіряє гальмо цього вагона, зобов’язаний не допустити відправлення поїзда. Відпуск гальм по всьому поїзді контролювати по лампам сигналізаторів відпуску. Спрацювання і відпуск автогальм також контролювати по лампі гальма хвостового вагона.
Відповідальність за правильне випробування гальм в моторвагонних поїздах і достовірність даних журналу форми ТУ-152 по колу своїх обов'язків несуть машиніст, помічник машиніста, а також майстер чи бригадир при їх участі в проведенні випробування гальм
При причепленні до електропоїзду чи дизель-поїзду вантажного або пасажирського вагона оглядачем вагонів проводиться випробування автогальма цього вагона і видається машиністу довідка форми ВУ-45 на причеплений вагон. [6, с.85]
Завдання на дистанційне навчання:
Прочитати, вивчити матеріал
1. Як пароводити скорочене випробування гальм?
Завдання, питання та індивідуальні консультацій по вайберу 0669797045