A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

будова і ремонт електровоза

Дата: 22.03.2023 22:34
Кількість переглядів: 94

Тема

Ремонт акумуляторної батареї

 

 Технологія ремонту акумуляторних батарей

2.1 Система технічного обслуговування і ремонту електровозів

Для підтримки електровозів в прецездатний стані і забезпечення надійної і безпечної їх експлуатації існує система технічного обслуговування і ремонту електроподвижного складу. Вона введена наказом МПС Росії від 30 грудня 1999 р. №ЦТ-725 і положенням №3р від 17.01.2005 м.

Передбачається проведення наступних видів технічного обслуговування і поточного ремонту електровозів постійного струму серій ВЛ:

- технічні обслуговування ТО-1, ТО-2, ТО-3 для попередження появи несправностей, підтримки електровозів в прецездатний і належному санітарно-гігієнічному стані, забезпечення безперебійною, безаварийной роботи і пожежної безпеки. Технічне обслуговування ТЕ-3 може бути скасоване начальником залізниці по узгодженню з Департаментом локомотивного господарства МПС Росії;

- технічне обслуговування ТЕ-4 для обточка бандажів колісних пар без викатки їх з-під електровоза при досягненні оптимальних для даної дільниці експлуатації або граничних величин прокату і товщини гребенів бандажів;

- технічне обслуговування ТЕ-5, що виконується:

в процесі підготовки електровоза для постановки в запас МПС Росії і тривалого вмісту в резерві залізниці - ТЕ-5а;

в процесі підготовки електровоза до відправки в недіючому стані в капітальний ремонт на заводи або в інші депо, в поточний ремонт в інші депо, передачі на баланс іншим депо або передислокації-то-5б;

в процесі підготовки електровоза до експлуатації після споруди, ремонту на заводах або в інших депо, після передислокації-то-5в;

в процесі підготовки електровоза до експлуатації перед видачею із запасу МПС Росії або РУД-то-5г;

- поточні ремонти ТР-1, ТР-2 і ТР-3 для підтримки працездатності електровозів, відновлення основних експлуатаційних характеристик і забезпечення їх стабільності в міжремонтний період шляхом ревізії, ремонту, регулювання, випробувань і заміни деталей, вузлів, агрегатів.

- капітальні ремонти (КР-1 і КР-2) є головним засобом «оздоровлення» електровозів і передбачають відновлення несучих конструкцій кузова, складний ремонт рам возиків, колісних пар і редукторів, тягових двигунів і допоміжних машин, електричних апаратів, кабелів і проводів, відновлення креслярських розмірів деталей і т. д. Капітальні ремонти електровозів здійснюють на ремонтних заводах.

Ремонтний цикл включає послідовно повторювані види технічного обслуговування і ремонту. Порядок їх чергування визначається структурою ремонтного циклу.

Періодичність ремонту магістральних електровозів, т. е. пробіги між технічними обслуживаниями і ремонтами, а також норми простою електровозів при цьому встановлюються начальниками доріг з урахуванням конкретних експлуатаційних умов на основі нормативів наказу МПС (мал. 2)

Норми тривалості технічних обслуживаний ТО-4, ТО-5, поточних ремонтів ТР-1, ТР-2 і ТР-3 встановлюються начальником залізниці, виходячи з технічної оснащеності депо, раціонального використання ремонтної бази, рівномірного завантаження дільниць по ремонту, забезпечення високої якості ремонту, проведення випробування і приймання електровозів після ремонту, а також з урахуванням виконання встановленої норми деповского відсотка несправних електровозів.

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень