A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Автогальма

Дата: 12.12.2023 22:45
Кількість переглядів: 38

Тема: Що забов'язана під час зміни локомотивна бригада, яка приймає електровоз, перевірити по гальмам

варіанти відповідей

 

- рівень мастила в картерах компресорів і маслянках паро повітряних насосів, за необхідності - добавити;

- правильність положення ручок роз'єднувальних кранів гальм;

- наявність пломб: на запобіжних клапанах, на фіксаторі роз'єднувального крана гальмівної магістралі до електропневматичного клапана (ЕПК), на роз'єднувальних кранах на постачальному повітропроводі й на повітропроводі від повітророзподільника до крана № 254, на роз'єднувальних кранах постачального повітропроводу до реле тиску гальмівних циліндрів, на роз'єднувальному крані на повітропроводі від гальмівної магістралі(ГМ) до швидкостеміра, на манометрах, візуальний огляд яких можливий без допоміжної роботи; 

- роботу компресорів (пароповітряного насоса) після їх пуску, переконатися в наявності потрібного тиску в системі змащення за показаннями манометра компресора;

- межі тиску в головних резервуарах при автоматичному відновленні роботи компресорів (пароповітряних насосів) та їх відключення регулятором. На електро- та тепловозах, які мають компресор з електроприводом, ці межі тиску мають становити7,5-9,0 кгс/см2, на інших тепловозах - 7,5-8,5 кгс/см2 чи 7,5-9,0 кгс/см2, якщо це встановлено Інструкцією з експлуатації тепловоза, на вантажних паровозах - 9,0 кгс/см2, на пасажирських і маневрових паровозах - 8,0 кгс/см2. Допустиме відхилення має бути ±0,2 кгс/см2. Різниця меж тиску на тепловозах повинна бути не менша 1,0 кгс/см2*; 

- щільність зрівнювального резервуара, гальмівної та постачальної мереж, роботу кранів машиніста і повітророзподільника при ступені гальмування, сигналізатора розриву гальмівної магістралі з датчиком № 418, темп ліквідації понад зарядного тиску, регулювання допоміжного гальма на граничний тиск у гальмівних циліндрах, дію електропневматичного гальма (ЕПГ), електричного і ручного гальм; дію пристрою контролю щільності ГМ(перевірку виконувати з обох кабін, крім перевірки щільності ГМ та постачальної мережі); 

- стан гальмівної важільної передачі, її запобіжних пристроїв, виходи штоків гальмівних циліндрів, товщину гальмівних колодок та їх розміщення на поверхні кочення коліс;

- проходження повітря через кінцеві крани гальмівної магістралі шляхом не менш як триразового відкриття кінцевих кранів. 

 - все вище зазначене

Прочитати, написати правильний варіант відповіді і відправити на вайбер викладачу 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень