A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

виробниче навчання

Дата: 25.12.2023 22:47
Кількість переглядів: 10

Виробниче навчання Гр.31

Пятница, 29 декабря · 9:00–11:00AM

Часовой пояс: America/New_York

Контактная информация для встречи в Google Meet

Ссылка на видеовстречу: https://meet.google.com/qrn-dwpa-vpn

 

 

29.12.2023р. Виробниче навчання. Гр.31

Подивитись і опрацювати матеріал.

https://youtu.be/0b-NyCgZyU4?si=3rhxJhT1ze4S2nyM

https://youtu.be/KIOgqltS1EM?si=2OWv0E06QV3r2cSY

https://youtu.be/f5p7e5Iytr0?si=1yl0CQJ_jXBYy6sI

https://youtu.be/0oAT6ORTkN0?si=tHzlzcGapjQP73eH


 

Основні електричні апарати ВЛ80

  • Головний вимикач — призначений для захисту силових кіл від струму перевантаження та короткого замикання, службового розриву силових кіл від струмознімача

  • Тяговий трансформатор — призначений для зниження напруги, що отримує від контактної мережі до напруги, які потрібні для потреб електровозу. Це в першу чергу змінний струм напругою до 1230В для тягових електродвигунів та порядку 406В для ФР.

  • Вторинна обмотка трансформатору секційована (поділена на секції) [докладніше читайте про пуск електровозу]

  • Головний контролер ЕКГ-8 — груповий перемикач, який переключає секції вторинної обмотки тягового трансформатора у відповідному порядку для зміни напруги на тягових двигунах.

  • Перехідний реактор — індуктивність, що призначена для обмеження вирівнюючих струмів при переключенні вторинних обмоток головним контролером (у протилежному випадку без обмеження струмів при переключенні вторинні обмотки погорять від струму короткого замикання).

  • Згладжчуючий реактор — індуктивність, яка встановлена послідовно перед тяговими електродвигунами і призначена для згладжування пульсацій постійного струму для покращення роботи тягових двигунів.

Однією з переваг електровозу є те, що тягові двигуни і їх кола не «бояться» пробивання на корпус. Справа в тому, що заземлена первинна обмотка тягового трансформатору, а вторинна обмотка і відповідно силові кола двигунів під'єднані між собою без замикання на землю.

Розміщення обладнання електровоза ВЛ80

1. Панель електричних апаратів №3;

2. Ревун зі свистком (ТС15);

3. Компресор струмоприймача (КБ-1У);

4. Струмоприймач (ТЛ-13у);

5. Розподільний щит (РЩ-34);

6. Клапан струмоприймача (ЭВТ-54А);

7. Фазорозщеплювач (НБ-455А);

8. Резистори послаблення поля ТЕД;

9. Випрямні установки (ВУК-4000Т-02);

10. Дросель захисту від радіоперешкод (Д-51);

11. Повітряні жалюзі;

12. Перехідний реактор (ПРА-48);

13. Розрядник (РВЭ-25М);

14. Електричний контролер головний (ЭКГ-8ж);

15. Панель електричних апаратів №2;

16. Головний вимикач (ВОВ-25А-10/400-УХЛ1);

17. Пристрій перемикання повітря (УПВ-5);

18. Трансформатор струму (ТПОФ-25);

19. Блок гальмівних резисторів;

20. Вентилятор охолодження ВУ (АЭ-92);

21. Резервуари збірники конденсату;

22. Панель електричних апаратів №1;

23. ЛІчільиик електричної енергії;

24. Вентиль захисту (ВЗ-60);

25. Прожектор;

26. Котушки АЛСН;

27. Труба пісочної системи;

28. Вентилятор охолодження ТЕД (АЭ-92);

29. Реактор згладжування пульсацій струму (РС-53);

30. Тяговий трансформатор (ОДЦЭ-5000/25Б);

31. Акумуляторна батарея (42НК-125);

32. Компресор (КТ6-Эл);

33. Блок управління реостатним гальмуванням (БУРТ-12);

34. Ресорне підвішування;

35. Автозчепний пристрій (СА-3).

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень