гальма рухомого складу
Тема: Довідка про забезпечення поїзда гальмами
За результатами повного випробування гальм оглядач вагонів становить і видає машиністу довідку форми ВУ-45.
Довідка ВУ-45 видається також і при скороченому випробуванні гальм, якщо воно виконується після повного випробування від стаціонарної компресорної установки або іншого локомотива.
Довідка ВУ-45 складається під копірку в двох примірниках. Машиніст зберігає довідку до кінця поїздки і здає разом зі швидкостемірної стрічкою, а оглядач зберігає копію довідки сім діб. При зміні локомотивних бригад довідка передається змінному машиністу, а на швидкостемірної стрічці робиться відповідний запис.
При груповому випробуванні автогальм оглядач вагонів хвостової групи записує на окремому аркуші номер і вихід штока гальмівного циліндра хвостового вагона і розписується, нижче він записує номер вагона, у якого відбувається зустріч з оглядачем головної групи. Головний оглядач на підставі даних, зазначених на отриманому листі, робить запис в довідку ВУ-45. Переданий лист зберігається разом з довідкою ВУ-45 сім днів.
У довідці вказуються дані про:
необхідному і фактичному розрахунковому натисканні колодок;
необхідній кількості ручних гальм в осях для утримання вантажних, вантажно-пасажирських і поштово-багажних поїздів на місці (при цьому вага локомотива не враховується);
фактичному наявність ручних гальмівних осей;
номер хвостового вагона;
номер вагона зустрічі оглядачів головний і хвостовій групи,
величина виходу штока гальмівного циліндра на хвостовому вагоні
кількість (у відсотках) в поїзді композиційних колодок;
час вручення довідки;
дані про щільність ГМ поїзда при другому і четвертому положенні РКМ;
значення зарядного тиску в ГМ хвостового вагона;
для вантажних поїздів довжиною понад 100 осей - найбільший час відпускання гальм двох хвостових вагонів.
Для електропоїздів всіх серій, дизель-поїздів і пасажирських поїздів з локомотивами серії НС, ВЛ-80, ВЛ-65, ВЛ-82, ВЛ-82м, ВЛ-10, ВЛ-11, ВЛ-11м, ВЛ-60П, те7, ТЕ10, ТЕП60, 2ТЕП60, ТЕП70 і складами, сформованими з суцільнометалевих вагонів для перевезення пасажирів, у тому числі вагонів габариту РІЦ (Крім міжобласних) при 100% включених і нерівно діючих гальмах допускається приймати розрахункове натиснення без підрахунку. У цьому випадку в довідці форми ВУ-45 таблиця гальмівних натискань не заповнюється, а в рядку «Всього» вказується величина необхідного натискання колодок.
Щільність гальмівної магістралі від локомотива при повному випробуванні повинні перевіряти машиніст і оглядач вагонів. При скороченому випробуванні гальм і в інших випадках присутність оглядача вагонів під час перевірки щільності не потрібно.
Результат перевірки щільності гальмівної магістралі поїзда записує в довідку форми ВУ-45 оглядач вагонів, який виробляв повне випробування автогальм. В інших випадках результат перевірки щільності гальмівної магістралі поїзда записує в довідку форми ВУ-45 машиніст.
Приклад заповнення довідки форми ВУ-45. Вантажний поїзд вагою 3040 т складається з 54 чотиривісних вагонів. З них: 17 вагонів на порожньому режимі;
15 вагонів на середньому режимі з композиційними колодками; 10 вагонів на середньому режимі з чавунними колодками; 12 вагонів на вантажному режимі з чавунними колодками.
Керівний спуск на ділянці - 0,010.
Відповідно до нормативів по гальмах єдине найменше гальмівне натиснення в перерахунку на чавунні гальмівні колодки для складу вантажного навантаженого поїзда становить 33 тс на кожні 100 тс ваги. Необхідну гальмівне натискання колодок для поїзда складе:
де: ?Кр - Необхідну розрахункове гальмове натиснення колодок поїзда;
Jр- Найменше гальмівне натиснення на кожні 100 тс ваги поїзда;
Q - Вага поїзда.
Необхідна кількість ручних гальм для утримання на місці складу вантажного, вантажно-пасажирського і поштово-багажного поїздів (без локомотива) після зупинки на перегоні у випадку псування автогальм визначається в залежності від крутизни спуску. Для ухилу крутістю 0,010 на кожні 100 тс ваги потрібно 0,8 осі ручного гальма.
де: n - Необхідну кількість ручних гальм для утримання на місці складу.
Результат округляється в більшу сторону.
Решта відомості записують у довідку форми ВУ-45 за результатами повного випробування гальм.
Машиніст, отримавши довідку, зобов'язаний переконається, що відмічені в ній дані про гальма поїзда відповідають нормам, встановленим МПС.
При проходженні з поїздом подвійною чи багатократною тягою машиністи всіх локомотивів до відправлення повинні особисто ознайомитися з даними, зазначеними в довідці форми ВУ-45.
Завдання на дистанційне навчання
Прочитати, законспектувати, вивчити матеріал.
Завдання присилати на вайбер 0669797045