будова та ремонт тепловоза
Дата: 15.10.2023 22:50
Кількість переглядів: 172
Тема: Водяна система 2ТЕ116
Для відведення тепла, що виділяється під час роботи дизель-генератора, служить водяна система тепловоза закритого типу з примусовою циркуляцією. На тепловозі є дві самостійні системи охолодження води, кожна з яких має свій трубопровід, водяний насос, радіаторні секції і мотор-вентилятори.
Рис.19. Основні вузли системи: 1,7-секції радіаторів; 2,6-колектори охолоджувальних пристроїв; 3-реле рівня води; 4-розширювальний бак; 5-пароповітряний клапан; 8-обігрів вогнегасної рідини; 9-обігрів води бачка санвузла; 10-пружне компенсуюче з'єднання; 11-паливопідігрівач; 12-охолоджувач олії.
Водяна система охолодження дизеля призначена для охолодження втулок та кришок циліндрів дизеля, корпусу турбокомпресора та випускних колекторів. У холодну пору року вода використовується для підігріву палива, обігріву кабіни машиніста опалювально-вентиляційною установкою, підігріву води в баку санітарного вузла та вогнегасної рідини у резервуарі установки пінного пожежогасіння.
Ця система передбачає як високотемпературне, і низькотемпературне охолодження, причому перехід на високотемпературне охолодження допускається за наявності тиску розширювальному баку щонайменше 0,03 МПа (0,3 кгс/см2). Перехід здійснюється вручну установкою тумблера на шафі холодильної камери в положення «104 °С», при цьому відключається реле, що працює на зняття дизельного навантаження при 96 °С.
Завдання на дистанційне навчанняЕ
Прочитати, законспектувати, вивчити матеріал.
Завдання присилати на вайбер 0669797045