A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Управління та обслуговування електровоза

Дата: 25.12.2023 22:51
Кількість переглядів: 83

Тема: Дії локомотивної бригади при несправності букси

При контролі нагріву букс помічник машиніста зобов'язаний:

а) зробити візуальний огляд буксових вузлів зафіксованого вагона з обов'язковим обмацуванням тильною стороною кисті руки передньої і задньої частин корпусів букс у верхній площині і оглядових кришок.

б) порівняти нагрів конкретної зафіксованої букси з температурою корпусів букс цього вагона і сусіднього;

в) звернути особливу увагу на:

наявність «свіжого» викиду мастила на диск, обід, ступицю колеса, деталі гальмової важільної передачі, деталі візка;

стан оглядового і кріпильних кришок (Наявність окалини, спучування фарби, наявність кольорів мінливості, деформації, протертості, пробоїн оглядового кришки, щільність прилягання оглядової кришки до кріпильних, кріпильних кришки - до корпусу букси);

наявність болтів кріплення оглядової і кріпильних кришок, їх можливе відкручування або ослаблення;

свіжі патьоки мастила в нижній частини корпусу букси, наявність запаху розігрітої мастила;

зміщення (сповзання) корпусу букси щодо лабіринтового кільця або в порівнянні з сусідньою буксой;

перекіс букси, розворот її в буксовими отворі боковини візка, перекіс боковини;

в зимовий час - На танення снігу на корпусі букси (на відміну від інших букс);

- Температуру нагрівання обода зареєстрованої колісної пари в порівнянні з іншими колісними парами;

провести візуальної огляд поверхні кочення коліс на виявлення повзунів, наварів вище норми, кольорів мінливості через загальмованості колісних пар, при необхідності вагон прокатати;

оглянути по два суміжних вагона в кожну сторону від зафіксованого, якщо в результаті огляду встановлено, що у зафіксованого засобами контролю вагона відсутні несправні букси або несправне гальмівне обладнання;

виявити причину загальмованості і усунути несправність:

а) при завалі вертикальних важелів з боку кронштейна мертвої точки - вибиває шплінт і валик, що з'єднує їх з сережкою;

б) при затягуванні важеля передачі - розкручує авторегулятор;

в) при неможливості усунути несправність гальмівного обладнання відключити повітророзподільник від гальмової магістралі вагона перекриттям роз'єднувального крана, повністю випустити повітря отжатием штовхача випускного клапана головної частини повітророзподільника;

забезпечити фіксацію штовхача випускного клапана в отжатом положенні, прив'язавши його дротом, або викрутити пробку гальмівного циліндра;

після усунення несправності гальмівного обладнання або виключення гальма далі потяг може рухатись зі встановленою швидкістю.Вимкнення гальма повинно здійснюватися за умови достатнього гальмівного натиснення в поїзді. В іншому випадку рішення про подальше прямування поїзда приймає працівник вагонного господарства;

- Після закінчення виконаної роботи помічник машиніста списує номер оглянутого вагона для порівняння з натурним листом поїзда.

Після закінчення виконаної роботи машиніст поїзда звіряє номер вагона з натурним листом поїзда і доповідає черговому по станції або поїзного диспетчера про стан складу і виконану роботу, повідомляє номери оглянутих вагонів і дає висновок про можливість подальшого перевезення.

При виявленні нагрівшись буксового вузла (Нагрів значно відрізняється від інших корпусів букс або є відмітні ознаки, вказані вище) відправлення поїзда зі станції без прийняття рішення фахівцем-вагонник забороняється.

Прі не виявленні несправностей букс, а також загальмованих колісних пар у п'яти оглянутих вагонів машиніст сповіщає чергового по станції або працівника, що знімає показання з реєструючого пристрою, про готовність поїзда до відправлення.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити.

Завдання присилати на вайбер 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень