A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Управління та технічне обслуговування тепловоза

Дата: 08.04.2024 22:55
Кількість переглядів: 29

Тема:

Охорона праці при екіпіровки тепловоза

Введення рухомого складу на позицію екіпірувального пристрою, розташованого на відкритих деповських коліях або на приймально-відправних коліях залізничної станції, повинен проводитися по зеленому вогню світлофора, яке дозволяє в'їзд електровоза, тепловоза на екіпірувальні позицію. Після введення на позицію екіпірувального пристрої рухомий склад повинен бути загальмований ручним гальмом, під його колісні пари (з внутрішньої сторони двовісного візка або з двох сторін колеса середньої колісної пари тривісною візки) підкладені гальмові башмаки, опущені струмоприймачі.

Робота по екіпіровці локомотивів на шляхах з діючою контактною мережею повинна виконуватися при відключеному напрузі і заземленою контактної мережі на екіпірувальної позиції. Постановка локомотивів на позицію екіпірувального пристрою під контактною мережею, що знаходиться під напругою, повинна бути проведена з таким розрахунком, щоб рухомий склад не виходив за межі зони відключення.

Після установки локомотива на екіпірувальні позицію машиніст здійснює:

- Відключення електрообладнання встановленим порядком;

- Подачу заявки оперативному персоналу екіпірувального пункту із записом в оперативному журналі про необхідність зняття напруги в контактній мережі екіпірувальної позиції.

Оперативний персонал екіпірувального пункту, що має право проводити перемикання роз'єднувачів на екіпірувальної позиції, виконує технічні заходи з відключення напруги з оформленням запису в оперативному журналі із зазначенням дати і часу.

Перемикання на контактній мережі екіпірувального пункту повинен виконувати оперативно-ремонтний персонал з групою з електробезпеки не нижче IV.

Підніматися на дах локомотива, на оглядовий майданчик для обслуговування роздавальних бункерів і на майданчик для набору піску працівник повинен тільки в спеціально обладнаних місцях, переконавшись у справності сходів та огороджувальних поручнів.

Перед заправкою локомотива піском необхідно переконатися в надійності кріплення кришки люка і його ущільнення, в наявності сітки, а також в тому, що пескозаправочний рукав правильно спрямований в пісочницю, а внизу у локомотива відсутні люди.

Під час завантаження піску в бункер локомотива працівник повинен стежити за тим, щоб внизу біля локомотива не знаходились люди.

Для попередження ураження електричним струмом від контактної мережі, розташованої над екіпірувальних позиціями, вихід працівника на дах електровоза можливий тільки після зняття напруги з секційного ділянки контактної мережі секційними роз'єднувачами, які повинні бути зблоковані з замком хвіртки або перехідним містком в бар'єрі стаціонарного майданчика, а на поворотних майданчиках - з приводом поворотного механізму. При цьому, працівник повинен переконатися в тому, що ножі секційного роз'єднувача розійшлися повністю і створили видимий розрив електричного кола, заземлювальний спуск роз'єднувача не має пошкоджень (розриву), а показання світлових сигналів дозволяють вихід на дах електровоза.

Працівники повинні працювати в респіраторах і захисних окулярах.

Після закінчення завантаження бункера локомотива піском необхідно зафіксувати рукав подачі піску. У разі прокидання піску зібрати його і забрати у встановлене місце.

Завдання на дистанційне навчання:

Прочитати, законспектувати і вивчити.

Питання та індивідуальні консультації по телефону 0669797045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень