гальма рухомого складу
Тема:
Забеспечення поїздів гальмами
8. Забезпечення поїздів гальмами
8.1. Всі поїзди, які відправляються зі станції, мають бути забезпечені гальмами з гарантованим натисненням гальмівних колодок згідно з нормативами з гальм, затвердженими УЗ (див. додаток 2). Розрахункове натиснення гальмівних колодок для вагонів вказане в табл. Д.2.1, а для локомотивів, МВРС і тендерів — у табл.Д.2.2. Розрахункове натиснення композиційних гальмівних колодок на вісь пасажирських вагонів слід приймати в перерахунку на чавунні колодки згідно з п. 9 додатку 2. У виняткових випадках, унаслідок відмови автогальм у окремих вагонах на шляху прямування, поїзд може бути відправлений з проміжної станції з гальмівним натисненням меншим за встановлене нормативами до першої станції, де знаходиться ПТО, КПТО, ППВ вагонів, з видачею машиністу попередження про обмеження швидкості. Порядок відправлення та прямування таких поїздів встановлює начальник залізниці.
8.2. Фактичну вагу вантажних, поштових та багажних вагонів у складі поїздів слід визначати за поїзними документами, облікову вагу локомотивів та кількість гальмівних осей — за даними табл. Д.2.З.
Вагу пасажирських вагонів визначають за даними, нанесеними на кузові чи швелері вагонів, а навантаження від пасажирів, ручного багажу і спорядження беруть: для вагонів СВ і м'яких вагонів на 20 посадочних місць — 2,0 тс на вагон; решти м'яких — 3,0 тс; купейних — 4,0 тс; - для вагонів купейних з місцями для сидіння -6,0 тс; - некупейних плацкартних — 6,0 тс; не плацкартних не плацкартних — 9,0 тс; - для вагонів міжобласних у скорих та пасажирських поїздах – 7,0 тс; - вагонів-ресторанів — 6,0 тс; - купейні з місцями для сидіння з дисковими гальмами -5,0 тс; - купейних (штабних) з дисковими гальмами – 4,0 тс; - вагонів –ресторагів з дисковими гальмами – 3,0 тс; - поштових та багажних по фізичному їх завантаженню на станції відправлення на основі документів, які мають працівники, що супроводжують ці вагони; по решта вагонам пасажирського та вантажного парку – по фізичній вазі вантажу згідно документів.
8.3. Для утримання на місці після зупинки на перегоні у випадку несправності автогальм вантажні, вантажно-пасажирські та поштово-багажні поїзди повинні мати ручні гальма і гальмівні башмаки згідно з нормами, вказаними в табл. Д.2.4.
8.4. При відмові автогальм на шляху прямування у всьому поїзді рухатися далі можна тільки після відновлення їх дії, або поїзд виводиться з перегону допоміжним локомотивом за порядком, встановленим Інструкцією з руху поїздів та маневрової роботи на залізницях України.
Завдання на дистанційне навчання:
Законспектувати матеріал і вивчити.
Викладач Шеховцов Микола Васильович
Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.