A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

Управління та обслуговування електровоза

Дата: 19.03.2023 23:31
Кількість переглядів: 112

Тема:

Дії локомотивної бригади при виході з ладу АЛС

 

У разі виходу з ладу пристроїв АЛС машиніст зобов'язаний доложітьоб цьому ДНЦ по радіозв'язку або через ДСП найближчій станції, отримати наказ ДНЦ про порядок проходження з поїздом і зареєструвати його в 6-му розділі маршруту машиніста.

Відповідно до наказу ДНЦ при справній поїзного радіозв'язку машиніст зобов'язаний довести:

1. Пасажирський і вантажний поїзд - до пункту зміни локомотивних бригад, де пристрої АЛС повинні бути відремонтовані без відчеплення локомотива або локомотив замінений;

2. Приміські МВП - до найближчої станції з основними чи оборотними депо або до станції, де є пункт технічного обслуговування;

3. При обслуговуванні локомотива пасажирського поїзда одним машиністом - до найближчої станції і викликати допоміжний локомотив.

При наявності повідомлення від ДНЦ про вільність міжстанційного перегону слідувати зі швидкістю:

Не більше 100 км / год для пасажирських поїздів і МВПС і

Не більше 70 км / год для вантажних поїздів

При відсутності повідомлення від ДНЦ про вільність міжстанційного перегону слідувати:

При зеленому вогні колійного світлофора: пасажирський поїзд і МВПС -з швидкістю не більше 80 км / год, вантажний - не більше 50 км / год;

При жовтому вогні (двох жовтих вогнів) колійного світлофора - зі швидкістю не більше 40 км / год;

При проходженні на червоний вогонь колійного світлофора знизити швидкість так, щоб за 400 - 500 м до світлофора вона була не більше 20 км / год, і зупинити поїзд, не проїжджаючи світлофора із заборонним показанням. Подальший рух продовжувати тільки при зеленому вогні колійного світлофора.

При проходженні по ділянці машиніст зобов'язаний періодично перевіряти працездатність приладів безпеки і, якщо їх працездатність відновиться, продовжити рух з включеними пристроями, повідомивши про це поїзного диспетчера.

По прибуттю на кінцевий пункт прямування машиніст повинен доповісти керівництву депо про випадок ведення поїзда з несправними приладами безпеки, а так же зробити про це запис на зворотному боці швидкостемірної стрічки і в журналі технічного стану локомотива.

При проходженні з несправними пристроями безпеки забороняється:

1. Передавати керування локомотивом помічникові машиніста;

2. Помічнику машиніста відлучатися з кабіни управління при проходженні на будь-який сигнал колійного світлофора.

У разі виходу з ладу пристроїв АЛС на локомотиві, коли поїзд слідував по неправильній колії за показаннями локомотивного світлофора, необхідно зупинити поїзд біля найближчого світлофора зустрічного напрямку, взяти реєстрований наказ ДНЦ і далі прямувати до вхідного світлофора або знака «Межа станції» зі швидкістю не більше 20 км / год з особливою пильністю і готовністю зупинитися, якщо зустрінеться перешкода для руху.

 

Завдання на дистанційне навчання:

Законспектувати матеріал і вивчити.

Викладач Шеховцов Микола Васильович

Питання та індивідуальні консультації на вайбер 0669797045.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень