A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Авдіївське професійно-технічне училище

гальма рухомого складу

Дата: 16.04.2024 23:44
Кількість переглядів: 62

тема: Дія крана машиніста крана 394

 

17. Дія крана машиніста ум. №394 у положеннях перекрівлі.
ІІІ положення (перекриш без живлення). УР може повідомлятися з ТМ через золотник та зворотний клапан. У разі витоків з ТМ відбувається розрядка УР ТМ і тиск у порожнинах над і під поршнем вирівнюються. Тому випускний та впускний клапани закриті і відбувається зниження тиску в ТМ та УР. IV положення (перекриш із живленням). Золотником перекрито всі канали. Тиск в УР та над УП залишається постійним. При витік повітря з ТМ зрівняльний поршень опускається вниз, відкривається випускний клапан і відбувається заповнення витоку.
18. Кран машиніста ум. №394.Дія при службовому та екстреному гальмуваннях.
V становище (службове гальмування). Повітря з УР і порожнини над УП через калібрований отвір d=2,3 мм в золотнику розряджається в атмосферу. Тиск у порожнині над УП знижується, УП піднімається нагору, повідомляючи ТМ з атмосферою. VА становище (службове гальмування довгоскладних поїздів). Перший ступінь гальмування 0,05-0,06 МПа виробляється V положенням, а потім ручка крана перекладається VА. Розрядка УР продовжується через відп. 0,7 мм після перекладу ручки крана машиніста з VА в IV положення завищення тиску в ТМ відбуватися не будить.
(Розрядка ур-го рез-ра відбувається тим самим шляхом, що і при V положенні, але через інший отвір діаметром 0,75 мм темпом 0,5 кгс/см2 за 15-20 с.). VI положення (екстренне гальмування). Повітря з ТМ широким каналом золотника розряджається в атмосферу. Одночасно через отвори повітря із порожнини над УП також розряджається в атмосферу. Тиск у порожнині над УП падає, значно швидше УП піднімається вгору, повідомляючи ТМ 2-им шляхом з атмосферою. Швидкий темп розрядки забезпеч. випуску повітря з ТМ 2-ма шляхами. 
19 Редуктор крана машиніста 394. Устро.І дію.
Редуктор крана складається з корпусу верхньої частини та корпусу нижньої частини. У верхній частині знаходиться живильний (збудливий) клапан, кіт-й хвостовиком упирається в мембрану. Знизу на мембрану діє пружина, другим кінцем упирається в регулювальний гвинт. Редуктор служить підтримки певного тиску в зрівняльному резервуарі при поїзному положенні. 
Розмір зарядного тиску залежить від регулювання пружини редуктора. Порожнину над діафрагмою редуктора повідомлено із зрівняльним резервуаром. Якщо тиск у рівні. резервуарі опуститися нижче діафрагми, що встановився, під дією пружини прогинається вгору і поживний клапан редуктора повідомляє поживний. магістраль та порожнина над зрівняльним поршнем, далі повітря проходить у зрівняльний резервуар через отвір 1,6 мм.

Фото без опису

 

Прочитати, знайти матеріал по темі, законспектувати і прислати на вайбер викладачу 0668787045


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було підтверджено

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень